Chill !!

Tjabba, glömde skriva igår men jag kan skriva lite nu om vad som hände. Jag sov med Felicia och Marcus och det var awesome. Vi kollade på film och tjockade oss med chips! Det finns inte så mycket att säga mer men jag kan berätta lite om idag. Jag, mamma och Felicia åkte till Kicks och köpte foundation (stavning) till mej och sen gick jag och felicia till H&M och jag köpte ett vitt linne, kanske kommer en bild på vad jag köpte imorgon. Och sen efter att vi hade vart H&M så åkte jag och felicia till kungsör och var med Pet marcus. Sen när vi gick till ungdomshuset så kom Sharon så då var vi med henne med. Men aa, det finns inte så mycket mer att säga och sen så sitter jag på brorsans dator så jag hinner endå inte skriva nå mer. Hejdåååå !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0