Hundvakt till 100%

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge men vårat internet här hemma separ! men jag ska försöka skriva mer. Idag blir det att vara hundvakt hela dagen åt tre hundar plus mina två egna hundar. Det blir fem hundar sammanlagt, jobbigt men kuul. Ska ladda upp en bild på alla hundar så får ni se. Är sjuk så jag har inte varit i skolan sen i måndags men ska gå till skolan i morgon förhoppningsvis. Mamma är på Ullared så jag är gaaaaanska avundsjuk !! Men,men jag ska nog åka dit någon dag och då får inte hon följa med. Jag ska försöka börja skriva lite mer en vanligtvis men det är de att jag inte vet vad jag ska skriva för det är inte ofta det händer så mycket i mitt väääldigt tråååkiga liiv! Men som sagt ska jag försöka bättra mig. Sitter här med bruur,Mimmie och en vääääldigt trött men ändå pigg bebiis. Aja ska äta frukost nu men skriver imorgon igen, hejdåå !!
Who let the dogs out? who,who,who,who?? :D

Kommentarer
Postat av: D I I J E H ♥

Så gullig blogg du har och hundarna är jätte söta!

2013-03-04 @ 16:31:31
URL: http://missforeveralone.blogg.se
Postat av: D I I J E H ♥

jätte söt blogg och gulliga hundar du har!

2013-03-04 @ 16:31:53
URL: http://missforeveralone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0